630– 830
Schodzenie się dzieci, kontakty nauczyciela z dziećmi i rodzicami, zabawy dowolne, konstrukcyjne, zabawy integrujące dzieci młodszych i starszych, działania i zabawy inicjowane przez nauczyciela;
przygotowanie z dziećmi pomocy do zabaw i zajęć;
dyżury dziecięce, prace porządkowo – gospodarcze;
obserwacje i praca indywidualna nauczyciela z dziećmi;
zabawy ruchowe lub ćwiczenia poranne;
czynności higieniczne.
900– 1130
Zajęcia kierowane przez nauczyciela zgodnie z przyjętym programem, kształtujące rozwój psychofizyczny dzieci i pobudzające różne formy aktywności;
spacery i zabawy ruchowe na powietrzu lub w sali;
prace indywidualne z dziećmi doskonalące czynności samoobsługowe;
zabiegi higieniczne.
1200– 1400
Czynności samoobsługowe;
organizowanie różnych sposobów relaksacji (słuchanie bajek, muzyki, gry i zabawy przy stolikach, malowanie, rysownie itp…);
spacery i zabawy ruchowe na powietrzu lub w Sali;
praca indywidualna z dzieckiem (zdolnym bądź kompensacyjno-wyrównawcza);
zajęcia w ramach „Centrum Rozwijania Zdolności i Zainteresowań” (realizacja innowacji pedagogicznej).
1415– 1700
Zajęcia dodatkowe: religia, rytmika;
zabawy przy piosence, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci oraz inicjowane przez nauczycielkę w małych zespołach dziecięcych;
rozmowy z dziećmi podsumowujące pobyt w przedszkolu, wspólnie z dziećmi dokonywanie zmian elementów dekoracyjnych, czynności porządkowe w sali (układania zabawek, segregowanie klocków, naprawa książek). Wspólne zabawy dzieci młodszych i starszych.
Indywidualne konsultacje z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci;